Viaplay z większym studiem w Warszawie: 12 kabin komentatorskich

Warszawskie studio platformy streamingowej Viaplay zostało powiększone, m.in. w związku z powiększeniem oferty transmitowanych rozgrywek. Studio przygotowała spółka zależna ATM Grupy we współpracy z Twenty4Seven.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Viaplay z większym studiem w Warszawie: 12  kabin komentatorskich
Warszawskie studio Viaplay, fot. materiały prasowe

Obecnie w przestrzeni studyjnej Viaplay w Warszawie znajdują się dwa studia telewizyjne z reżyserkami wizji i dźwięku, 12 kabin komentatorskich wraz z 6 reżyserkami dźwięku oraz newsroom. Całe centrum wyposażone jest w najnowsze rozwiązania technologiczne z zakresu audio, video i przesyłania danych.

System telewizyjny oparto o najpopularniejsze obecnie technologie i sygnały wideo w standardzie HD-SDI. Są one multipleksowane w technologii TDM. Łączność i dźwięk oparto o dostępne techniki IP - AES67/Ravena/Dante ze względu na uwarunkowania interoperacyjne. Wymiana strumieni medialnych oraz współdzielenie plików korzysta z mechanizmów ekosystemu firmy EVS.

Za rozbudowę studia odpowiadała spółka ATM System należąca do ATM Grupy. Przy wdrożeniu rozwiązań technologicznych współpracowała z firmą Twenty4Seven.

grafika

- Kluczem w wyborze była elastyczność konfiguracji, łatwa skalowalność oraz zdolność do współpracy pod kontrolą przyjaznego i wydajnego broadcast managera. Wraz z dyrekcją techniki ATM System zdecydowaliśmy się na EVS EMI Cerebrum (dawniej Axon), to on współpracując z routerem rozproszonym Riedel-Micron oraz mikserami video EVS DYVI, zapewnia kręgosłup systemu produkcyjnego - wylicza Bartosz Paprocki, pełniący funkcję CBDO w Twenty4Seven.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/viaplay-transmisje-pilka-reczna-mistrzostwa-swiata-plan-relacji,7169735735477889a ##

Viaplay w marcu zdrożeje

Na koniec czerwca br. z Viaplay korzystało o 5,549 mln płacących użytkowników, co wobec 3,287 mln rok wcześniej oznacza wzrost o 69 proc. Tylko w minionym kwartale platforma pozyskała 766 tys. subskrybentów, z czego 459 tys. w krajach skandynawskich, a 307 tys. na pozostałych rynkach: w Polsce, Holandii i krajach bałtyckich.

Natomiast w trzecim kwartale br. liczba subskrybentów Viaplay wzrosła o 879 tys. do 6,428 mln, z 685 tys. pozyskano poza Skandynawią. W Polsce, tak samo jak w Holandii, liczba klientów przkroczyła milion.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/turniej-darta-pdc-european-tour-viaplay,7169741743048321a ##

W sierpniu poinformowała, że z początkiem marca 2023 roku miesięczna opłata wzrośnie 34 do 55 zł. Jednocześnie wprowadziła roczny pakiet kosztujący 399 zł, czyli 32,25 zł miesięcznie. Nowy pakiet można wykupić do końca grudnia. - Nieustannie inwestujemy w rozwój serwisu streamingowego Viaplay by spełniać wysokie oczekiwania naszych klientów, dlatego też nasza oferta jest odpowiednio dostosowywana - tłumaczyło portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Viaplay.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa