Jednym z celów kampanii jest wsparcie sprzedaży produktu, który — jak podkreśla Vienna Life — można łatwo dopasować do różnych etapów życia klienta.
Motywem przewodnim kampanii jest hasło "Vie na Życie wie", podkreślające, że ubezpieczenie odpowiada na realne, codzienne potrzeby różnych grup odbiorców. Tym samym akcja wzmacnia pozycjonowanie marki jako najbardziej życiowego ubezpieczyciela.
Karolina Tworzydło, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji w Vienna Life, zaznacza, że ubezpieczenie "Vie na Życie" pozwala na elastyczną zmianę wysokości świadczeń i zakresu ochrony, dzięki czemu można je dopasować do zmieniających się potrzeb klientów na różnych etapach życia. Styl kampanii nawiązuje do wcześniejszych działań, pozostając lekki i bliski codziennym sytuacjom.
W radiu emitowane są 30- i 15-sekundowe spoty z udziałem aktorów oraz lektora Łukasza Nowickiego, które trwają dwa tygodnie, również w godzinach prime-time.

Kampania digitalowa pokazuje kluczowe zalety produktu poprzez kreacje statyczne i wideo w mediach społecznościowych oraz Google, a od stycznia 2026 roku także na YouTube. Ruch jest kierowany do serwisu viennalife.pl i formularza kontaktowego. Działania digitalowe będą kontynuowane także po zakończeniu emisji w radiu.











