Viki Gabor i Marcin Maciejczak w kampanii przenoszą się do czasów pierwszych komunikatorów internetowych. Estetyka materiałów zdjęciowych oraz wideo, mocno nawiązuje do okresu sprzed dwóch dekad – jaskrawe kolory, gradienty, pierwsze awatary i emotikony, czy hologramy, no i przede wszystkim zachłyśnięcie się błyskawicznym rozwojem internetu.
Fani młodych artystów będą mogli dodatkowo skorzystać z instagramowego filtra, który również przeniesie ich do lat 2000. Odwołuje się on bezpośrednio do odważnej kolorystyki butów oraz wykorzystuje motyw przewodni – okna przeglądarki internetowej.

Kampania obejmuje nośniki zewnętrzne w sześciu miastach Polski, digital oraz reklamy na witrynach w sklepach Puma.
Kreacją zajęła się agencja high&, reżyserią i postprodukcją studio PWEE3000, zakupem mediów Havas Media. Działani public relations prowadzi agencja teal.











