Kampania z udziałem Vito Bambino to pierwszy krok w budowaniu obecności marki GAC (Jameel Motors Polska) w Polsce. Na jej potrzebny powstał spot wideo.
– W świecie estrady rzeczy dzieją się szybko, jaskrawie i… głośno. (…). W Hyptec HT najbardziej doceniłem coś czego nie byłem świadomy, że tak bardzo mi brakuje… Ciszę. Która pozwoliła mi rozmawiać z rodziną i innymi pasażerami bez dodatkowo wzmocnionego głosu, tylko tak jakbyśmy rozmawiali w domu. Ciszę, która inspiruje, bo za oknem widać, że świat nadal pędzi w dzikim tempie. Ciszę, za którą tęskniłem – mówi Vito Bambino.
Kampania, prowadzona w całości w przestrzeni internetu, ma być świadomym odejściem od klasycznej reklamy samochodowej. Zamiast mówić o danych technicznych, marka opowiada o doświadczeniu i emocjach, jakie towarzyszą kierowcy.

– Partnerstwo z Vito Bambino to spotkanie dwóch światów, które łączy wspólna wrażliwość i odwaga. Vito wnosi autentyczność i emocje, a my dajemy przestrzeń, w której technologia staje się częścią codziennego rytmu. Razem chcieliśmy pokazać, że cisza też może mieć swój głos i mimo szybkiego tempa życia, nie jest ona tak nieprzystępna, jak mogłoby się wydawać – stwierdza Marcin Słomkowski, general manager, Jameel Motors Polska.
Kolejne etapy kampanii
Spot to dopiero początek współpracy ambasadorskiej. W kolejnych etapach kampanii zaplanowano m.in. wywiad z Vito Bambino, w którym artysta podzieli się swoją osobistą perspektywą – o znaczeniu ciszy, poszukiwaniu równowagi i dalszych krokach w swojej karierze.
Komunikacja wokół projektu obejmie kanały własne GAC Polska oraz szeroko zakrojone działania online.

Za produkcję spotu odpowiada Cinescope. Zakupem mediów zajęły się Man at Work i Media Concept.











