Vitrum Vision reklamowane jako „chroniące oczy przed zmęczeniem” (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca suplement diety Vitrum Vision. Działania przygotowały i koordynują firmy Schulz Brand Friendly, Alvernia Studios oraz IQ Media.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Vitrum Vision reklamowane jako „chroniące oczy przed zmęczeniem” (wideo)
Shutterstock.com

Kampania Vitrum Vision podkreśla, że jest to suplement diety, który wzmacnia oczy i chroni je przed działaniem szkodliwych czynników.

Spot emitowany będzie w głównych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, Poslat) oraz w kanałach tematycznych.

Kreacją reklamy zajęła się agencja Schulz Brand Friendly, a reżyserią - Damian Pietrasik, a produkcją - Alvernia Studios. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy IQ Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online