Viva Polska liderem kanałów muzycznych, słaby debiut Rebel.tv

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w marcu była Viva Polska, zdecydowanie dystansując 4funTv. W zestawieniu debiutuje, nadający od grudnia 2009,  Rebel.tv.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Vivę Polska oglądało w marcu średnio 35,7 tys. widzów ( udział 0,56 proc.). Oznacza to spadek o 6,2 proc. w stosunku do okresu przed rokiem. W dół także 4FunTv, stację śledzi średnio 8,4 tys. widzów, co przekłada się na 0,13 proc. udziału ( spadek o blisko 16 proc.). Eska TV ma 0,05 proc. udziału w rynku, zaś Rebel.tv – 0,003 proc. udziału. Oglądalność nadającej od grudnia stacji jest mierzona dopiero od miesiąca. 

Bez niespodzianek  w grupie 13-29, gdzie liderem jest Viva Polska. Stacja ma w niej 1,79 proc. udziału w rynku (zysk o 4,8 proc.). Zestawienie z marginalną widownią zamyka Rebel.tv ( 0,001 proc. udziału). 

Rozrywkowo- młodzieżowe MTV w marcu oglądało średnio 16 tys. osób w grupie 4+ oraz 8,8 tys. osób wśród widzów między 13 a 26 rokiem życia. Oznacza to spadki wynoszące odpowiednio 15,1 i 8,8 proc. 

Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research dzięki uprzejmości At Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]