VIVE promuje recykling produktów tekstylnych

Ruszyła kampania wizerunkowa Grupy VIVE, powiązanych ze sobą kieleckich spółek, z których główna - VIVE Textile Recycling zajmuje się recyclingiem tekstyliów. Marka promuje ideę nadawania drugiego życia używanym tekstyliom we współpracy z projektantem mody Mariuszem Przybylskim i organizacją ekologiczną WWF Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
VIVE promuje recykling produktów tekstylnych

Akcje reklamowe będą realizowane w prasie, intrenecie i na nośnikach outdoorowych. Kampania ma promować inicjatywy, które budują świadomość ekologiczną, wspierają oszczędność wody i działają na rzecz poprawy środowiska naturalnego w Polsce. Projekt ma zwrócić uwagę na ogrom zużycia wody w produkcji tekstyliów i przedstawić rozwiązanie jakim jest pozyskanie tekstyliów z recyclingu.

Kampania będzie prowadzona na nośnikach outdoorowych na terenie kraju oraz w prasie (w tytułach: „Forbes”, „Puls Biznesu”, „Gazeta Wyborcza”, „Newsweek”, „Wprost”, „Rzeczpospolita”, „Forbes Life”).

Akcja będzie ponadto realizowana poprzez kampanie w Google, w serwisach społecznościowych, kanałach Grupy VIVE, social media (profil marek VIVE Textile Recycling, VIVE Profit Center, Mariusza Przybylskiego i WWF Polska na Facebooku i Instagramie) oraz w sieci sklepów VIVE Profit. Kampania potrwa do końca czerwca 2017 roku.

Kampania promuje torby wykonane z włókniny przygotowanej specjalnie na potrzeby projektu, z materiałów tekstylnych pochodzących z recyklingu. Melanżowy filc na torby powstał z tekstyliów wyselekcjonowanych z surowca dostarczonego przez VIVE Textile Recycling, spółki która jest liderem nurtu Textile Recycling i organizatorem projektu „Adaptacja”.

grafika

Do współpracy nad projektem „Adaptacja” marka zaprosiła Mariusza Przybylskiego – znanego projektanta, któremu torba zawdzięcza swój wygląd i ekskluzywny charakter oraz WWF Polska - organizację ekologiczną, której misją jest powstrzymanie dalszej degradacji środowiska naturalnego Ziemi i kształtowanie przyszłości, w której ludzie będą żyli w harmonii z przyrodą.

Polski oddział WWF realizuje programy środowiskowe, które wspierane są przez Grupę VIVE i projektanta Mariusza Przybylskiego, poprzez przekazanie całkowitego zysku ze sprzedaży toreb na ich realizację.

Za strategię, kreację, realizację kampanii i zakup mediów odpowiada dział marketingu Grupy VIVE, który świadczy usługi marketingowe dla wszystkich spółek Grupy VIVE.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu