VMLY&R obsługuje reklamowo BP Polska

Agencja VMLY&R odpowiada za obsługę reklamową firmy paliwowej BP Polska. Odpowiada za opracowywanie strategii, koncepcji kreatywnych, produkcji materiałów, a także projekty z digital influencerami.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Obszar działań obejmuje ATL (telewizja, radio i outdoor), digital oraz media społecznościowe. Współpraca dotyczy również organizacji aktywacji marek BP i Wild Bean Cafe w ramach ogólnopolskich kampanii wizerunkowych i sprzedażowych.

W ramach obsługi digitalowej, VMLY&R wdrożyła strategię obecności marki BP w poszczególnych kanałach social media, takich jak: Facebook oraz Instagram, oraz prowadzi tam bieżącą komunikację.

Konto w serwisie Instagram to pierwsza w regionie europejskim tego typu inicjatywa BP. Dotychczas internauci mieli szansę śledzić komunikację firmy jedynie poprzez konto instagramowe w Meksyku oraz kanał globalny.

Polska jest także pierwszym krajem na świecie, w którym uruchomiona została globalna kampania „Everyday, brighter. BP”. Za jej adaptację odpowiada VMLY&R, a działania swoim zasięgiem objęły telewizję, radio, digital oraz social media.

W ramach współpracy z digital influencerami agencja przeprowadziła dotychczas projekty, do pracy przy których zaproszony został m.in. Moto Doradca oraz mikroinfluencerzy.

Agencja VMLY&R współpracuje z BP w wyniku wygranego przetargu, którego szczegółów nie ujawnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu