Vodafone odświeża markę

Firma Vodafone zamierza uruchomić nową globalną kampanięmarketingową w ramach największej od czterech lat zmiany strategiidla swojej marki.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania będzie przede wszystkim obejmować zmianę głównegosloganu reklamowego operatora "Make the most of now" na "Power toyou".

Vodafone planuje w najbliższych miesiącach uruchomienie szeregunowych usług, mających wykorzystać rosnącą popularność mobilnegointernetu. Wśród nich ma się znaleźć sklep z aplikacjami natelefony komórkowe.

Budżet reklamowy sieci obsługuje należąca do holdingu WPP Groupagencja Team Vodafone. Z kolei w ubiegłym miesiącu firma powierzyłaobowiązki w zakresie planowania i zakupu mediów domowi mediowemuOMD (Omnicom). Co roku operator wydaje na reklamę około 600milionów funtów.

źródło: Marketing Week

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online