Akcja reklamowa jest prowadzona pod hasłem „Golf jest tylko jeden, ale w wielu Variantach”. Spot żartobliwie nawiązuje do postrzegania samochodów Volkswagen Golf przed wielu laty.
Reklama oprócz wersji podstawowej będzie emitowana w wariantach z lektorem mówiącym w gwarach regionalnych. Jako pierwszy udostępniono spot z gwarą śląską, a kolejne pojawią się w najbliższych tygodniach.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sztrom-i-hajcong-bez-marasu-fortum-reklamuje-sie-w-gwarze-slaskiej ##
- Pośród wielu wariantów Golfa każdy znajdzie coś dla siebie. Chcieliśmy, aby ta różnorodność wyrażała się także w sposobie mówienia o modelu. Dlatego przetłumaczyliśmy spot na dialekty. Tak, by każdy odbiorca mógł znaleźć także „swoją” wersję samego spotu - taką, która będzie mu bliska. Ta akcja realizuje założenie, które leży u podstaw marki Volkswagen - być blisko ludzi - tłumaczy Monika Leksowska z Volkswagen Group Polska.

Kampania jest prowadzona w telewizji oraz internecie (m.in. na profilach Volkswagen Polska na Facebooku i YouTube).
Koncepcją akcji i kreacją spotów zajęła się agencja Hand Made, za działania w internecie odpowiada agencja K2, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.











