Dotychczas agencja była odpowiedzialna za obsługę online, tj. zarządzanie stronami www oraz aplikacjami marki Volkswagen. Jednocześnie pracowała z klientem w obszarze UX.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jakie-sa-najpopularniejsze-samochody-w-polsce-sprzedaz-w-2021-r ##
Artegence z nowymi zadaniami dla Volkswagena
Obecnie rola Artegence została poszerzona o współtworzenie i stałą optymalizację strategii w mediach społecznościowych, kreację contentu oraz moderację kanałów w mediach społecznościowych – Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Istotnym elementem współpracy ma być odpowiednia adaptacja materiałów globalnych oraz kampanii przygotowanych przez pozostałe agencje, obsługujące markę Volkswagen.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/walk-pr-wygrywa-przetarg-volkswagen-group-polska ##

- Upowszechnianie elektromobilności oraz zaawansowanych technologii w samochodach, jak i dążenie do osiągnięcia przez naszą markę neutralności węglowej do 2050 roku stawia przed nami nowe wyzwania komunikacyjne, które wymagają umiejętnych działań w social media. M.in. dlatego zdecydowaliśmy się na poszerzenie współpracy z agencją Artegence – w zakresie prowadzenia mediów społecznościowych oraz stworzenia strategii komunikacji w tym obszarze. To nasz kilkuletni, sprawdzony partner, który posiada wiedzę i doświadczenie w istotnych dla nas obszarach – Michał Zygmanowski, dyrektor marketingu marki Volkswagen.











