Volkswagen wybiera do obsługi w social media Feeders Agency

Agencja Feeders wygrała przetarg na obsługę kanałów social dla marki Volkswagen (Volkswagen Group Polska).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Volkswagen wybiera do obsługi w social media Feeders Agency

W ramach obsługi stałej do obowiązków agencji będzie należało przygotowywanie komunikacji na wszystkie na kanały social marki (Facebook, Instagram i Linkedin), przeprowadzanie akcji niestandardowych, współpraca z influencerami i przygotowywanie kampanii sprzedażowych.

- Marka Volkswagen, wraz z obraniem kursu na elektromobilność, wprowadza zupełnie nowe podejście do komunikacji. Odświeżając wizerunek szukaliśmy partnera, który zaproponuje świeże i nietuzinkowe podejście marketingowe, a jednocześnie będzie w stanie zapewnić doświadczony zespół, gotowy stawić czoła wyzwaniom jakie aktualnie mają miejsce w branży automotive. Dlatego cieszymy się, że udało się nawiązać współpracę z Feedersami - komentuje Mateusz Liśkiewicz, marketing communication manager marki Volkswagen w Volkswagen Group Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"