Koniec drukowanych katalogów to kolejny krok marki Volkswagen w Polsce na drodze do ograniczenia negatywnego wpływu na klimat i środowisko.
- Rezygnacja z papierowych katalogów to naturalna konsekwencja działań naszej marki zgodnych ze strategią Way to Zero. Digitalizacja dla klientów oznacza wygodę i dostępność informacji o samochodach Volkswagen w każdym miejscu i czasie, a dla sieci dealerskiej brak problemów z utylizacją zdezaktualizowanych materiałów" - mówi Michał Zygmanowski, dyrektor marketingu marki Volkswagen.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/volkswagen-serial-obi-wan-kenobi-disney-jak-ogladac-zwiastun-ewan-mcgregor-ambasador-marki ##
Koniec papierowych katalogów Volkswagena
Rezygnacja z papierowych katalogów nie oznacza, że znikną one natychmiast z salonów Volkswagena. Jeszcze przez jakiś czas dealerzy będą mogli zamawiać katalogi takich modeli, jak ID.3, ID.4, Arteon, Arteon Shooting Brake i Tiguan. Będą one dostępne w salonach do wyczerpania zapasów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ikea-koniec-drukowanyo-katalog-2021 ##
Volkswagen planuje najpóźniej do 2050 roku stać się firmą z neutralnym bilansem emisji CO2.











