Ponadto grupa Omnicom rozszerzy współpracę z firmą Volkswagen, obejmując nią precyzyjne rozwiązania marketingowe, których zadaniem będzie transformacja obsługi klientów oraz procesów produkcyjnych firmy.
Nowo utworzony zespół ds. tzw/ precyzyjnego marketingu VW zostanie zintegrowany z zespołem w agencji mediowej PHD, która w czerwcu wygrała przetarg na globalną obsługę mediową Volkswagen Group. VW Group wydała szacunkowo 2,2 miliarda dolarów na reklamę w mediach (wg agencji badawczej COMvergence).
DDB jest agencją kreatywną Volkswagena od ponad sześciu dekad. (VW współpracuje również z agencjami regionalnymi, np. Johannes Leonardo w USA).
- Omnicom i Volkswagen wkraczają w nową erę w sposobie, w jaki tworzymy naszą komunikację. Dziedzictwo DDB i ich głęboka wiedza na temat marki Volkswagen są niezrównane, a płynne wprowadzenie i integracja nowych i istniejących partnerów Omnicom przeniesie partnerstwo na nowy poziom. Ich troska, miłość i pasja do marki Volkswagen są zawsze odczuwalne przez nasze zespoły - powiedziała Susanne Franz, global CMO w Volkswagen.

DDB będzie nadal zarządzać obsługą VW z Berlina.











