Volkswagen: Znajdź największe atrakcje w Twoim mieście

Marka Volkswagen realizuje letnią kampanię reklamową, mającą na celu wsparcie sprzedaży nowych wersji wyposażenia CityLine. Przewodnie hasło kampanii to „Znajdź największe atrakcje w Twoim mieście”.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania prowadzona jest w radiu (PR Trójka Chilli Zet, AntyRadiom RMF z Klasą), prasie („Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Przegląd Sportowy”, „Wprost”, „Polityka”, „Newsweek”, „Bloomberg”, „Tele Tydzień”, „Gala”, „Auto Świat”, „Motor”) i Internecie (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl, Autocentrum, Wyborcza.biz), na jej potrzeby stworzono również stronę WWW oraz jej mobilną wersję.

grafika

Za realizację kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"