Volvo dziękuje za zaufanie w reklamach S60 i V60 (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa samochodów Volvo S60 i V60. Akcję - obejmującą telewizję, kina i prasę - przygotowały firmy Amsterdam Arnold, Good i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy Volvo S60 i V60 podkreślają, że Volvo to samochodowa marka premium numer jeden w ubiegłym roku. Kampania ma na celu odświeżenie wizerunku obu samochodów oraz zachęcenie do odbycia nimi jazdy próbnej.

Działania reklamowe - prowadzone od początku lutego, a zaplanowane do końca marca - obejmują telewizję (kanały takie jak TVN, Polsat, TVN Style czy Polsat Play), prasę (magazyny motoryzacyjne, lifestylowe i biznesowe) oraz kina (sieć Cinema City w 14 miastach).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"