W 2022 roku klienci centrów handlowych Unibail-Rodamco-Westfield uratowali prawie 65 tys. posiłków

Jak być bardziej eko na co dzień i co robić, żeby zmniejszyć swój ślad węglowy? Sposób na to znają klienci centrów handlowych zarządzanych przez Unibail-Rodamco-Westfield (URW) – Westfield Arkadia, Westfield Mokotów, Galerii Wileńskiej i Centrum Handlowego Ursynów w Warszawie oraz wrocławskiej Wroclavii, którzy w ubiegłym roku wspólnie z Too Good To Go uratowali prawie 65 tys. posiłków przed zmarnowaniem.  To 162 tys. kg CO2e, które nie zostały wyprodukowane na darmo.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Współpraca pomiędzy centrami zarządzanymi przez URW a Too Good To Go rozwija się już od kliku lat. W ubiegłym roku, klienci 5 centrów URW ocalili łącznie 64 858 Paczek Niespodzianek, co stanowi ekwiwalent ponad 162 tys. kg CO2e. Dla porównania – tyle śladu węglowego powstaje przy całkowitym naładowaniu baterii prawie 29 milionów smartfonów lub podczas 148 lotów z Warszawy do Nowego Jorku. Dzięki klientom URW te kilogramy CO2e nie powstały na marne.

Dbałość o środowisko naturalne jest jednym z filarów strategii Unibail-Rodamco-Westfield „Better Places 2030”. Od dawna wspieramy odpowiedzialną konsumpcję, a wyniki współpracy z Too Good To Go potwierdzają, że jest to dobry kierunek. Nasi klienci zdają sobie sprawę, jak dużym problemem jest rosnący ślad węglowy i marnowanie żywności. Cieszę się, że wspólnie możemy przyczynić się do ich redukcjimówi Filip Kryłowicz, Head of Shopping Centre Management Unibail-Rodamco-Westfield w Polsce, i dodajeSzczególnie cieszy to, że w naszych centrach z roku na rok udaje się ocalić coraz więcej Paczek Niespodzianek. Nieustannie zachęcamy naszych najemców do zaangażowania się w te działania i mamy nadzieję, że także w tym roku akcja będzie cieszyła się jeszcze większym zainteresowaniem klientów.

Aplikacja Too Good To Go pozwala ratować jedzenie przed zmarnowaniem z takich miejsc jak restauracje, kawiarnie, piekarnie czy supermarkety. Niesprzedana danego dnia żywność, zamiast lądować w koszu, staje się posiłkiem-niespodzianką. Dzięki aplikacji Too Good To Go użytkownicy mają szansę uratować przed wyrzuceniem pełnowartościowe produkty czy posiłki, kupując je za 1/3 oryginalnej ceny.

Nasz rozwój pokazuje, jak ważne dla społeczeństwa są świadome zakupy. Konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na swoje nawyki zakupowe, wpływ, jaki ma to na środowisko, a także zawartość portfela. Motywujący jest fakt, że działania mające na celu niemarnowanie żywności nabierają tempa, m.in. dzięki takim partnerom jak Unibail-Rodamco-Westfield, którzy każdego dnia dokładają cegiełkę do uratowanych ponad 5 milionów paczek-niespodzianek w Polsce – Anna Kurnatowska, Country Director Too Good To Go w Polsce.

Liczba uratowanego jedzenia dzięki Too Good To Go ciągle rośnie. Od początku istnienia aplikacji w Polsce użytkownicy uratowali ponad 5,7 miliona Paczek Niespodzianek. Ten wynik to także efekt współpracy i zaangażowania w takie działania najemców i klientów centrów handlowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele