Giełdowy Brand24 – dostarczający firmom na całym świecie narzędzia i usługi do monitorowania mediów – wypracował 2,1 mln zł w zakończonym w czerwcu kwartale. O 22 proc. wzrosło ARPU (od nowych i dotychczasowych klientów) do kwoty 550 zł (128 USD). Jednocześnie ARPU z nowo pozyskanych użytkowników wyniósł 658 zł (154 USD) i był wyższy o 25 proc. od wyniku z zeszłego roku.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/brand24-wyniki-2023-rok-sprzedaz ##
- Nasze wyniki sprzedażowe od początku roku są najlepsze w naszej historii. Jak widać po danych dotyczących nowych klientów mamy też potencjał, aby dalej rosnąć. Rosnąca wartość przychodów to z jednej strony efekt obejmowania zaktualizowanym cennikiem kolejnych grup dotychczasowych użytkowników, z drugiej pozyskiwania większych podmiotów, głównie za granicą, które mają większe potrzeby informacyjne i kupują bardziej rozbudowaną usługę - wyjaśnia Michał Sadowski, prezes Brand24.

Prezes spółki podkreśla, że w danych dotyczących MRR Brand24 nie wykazuje przychodów z Insights24, czyli usługi dla klientów premium oraz aplikacji Media Monitoring na platformie Semrush Marketplace.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/na-sprzedaz-brand24-michal-sadowski-inwestor-partner-strategiczny ##
- Te pozostałe – poza MRR – przychody to już 5 proc. naszej sprzedaży i rosną one z dużą dynamiką. W samym platformie Semrush mamy już ok. 330 klientów, którzy przynoszą nam powtarzalne przychody w kwocie 13 tys. USD. Liczba kont na Semrush rośnie nam w dwucyfrowym tempie każdego miesiąca. Liczymy, że w całym roku doda nam to jakieś 150 tys. USD przychodów – szacuje Michał Sadowski.











