W erze social mediów

Dla specjalistów od social mediów prognozy na najbliższą przyszłość wyglądają bardzo obiecująco. W ciągu najbliższych 5 lat budżety przeznaczane na działania w mediach społecznościowych wzrosną co najmniej dwa razy. A w samym 2014 roku na marketing w internecie łącznie zostanie wydane aż 15 miliardów dolarów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę WebDAM Solutions, przyszłość marketingu oparta jest na działaniach w internecie, a w szczególności w social mediach.  Aż 78 % dyrektorów marketingu wielkich światowych marek uważa, że aby osiągnąć sukces już dziś nie wystarczy dotrzeć do jak największej liczby użytkowników. Potrzebny jest niestandardowy i dynamicznie zmieniający się content, który trafi do wybranej grupy odbiorców, w odpowiednim czasie.

Specjaliści od marketingu postanowili też w pełni wykorzystać fakt, że informacje umieszczone na grafikach, zdjęciach czy filmach są przez mózg człowieka przetwarzane 60 000 razy szybciej niż tekst i dlatego już niemal każda publikowana informacja prasowa zawiera przynajmniej jedno zdjęcie, a na coraz większej ilości stron internetowych pojawia się film, który zwiększa możliwość reakcji (w tym przypadku kliknięcia) aż o 86%.

Zmienia się też podejście do reklamy – choć budżety na działania reklamowe w internecie wzrosną o co najmniej 25%, to jednak firmy chętniej będą przystawać na system PPC (Pay Per Click), niż na opłaty za każde wyświetlenie użytkownikom nie zainteresowanym ofertą. - mówi Anna Kukawska, PR & Event Manager GRUPA 365NET.

Nie sposób też wyobrazić sobie efektywnych działań bez wzrostu inwestycji w SEO (o 33%) oraz w event marketing (aż o 67%). Istotny jest także mailing, a ponieważ aż 52% ankietowanych przynajmniej raz pozyskało klienta dzięki działaniom na Facebooku, a 43% poprzez portal LinkedIn, to ilość e-maili zawierających bezpośredni odnośnik do profili firmowych w social mediach prawdopodobnie wzrośnie aż o 158 %.

Content marketing staje się coraz istotniejszym narzędziem dla marek. Już niebawem ilość treści przekazywanej w obrazach przewyższy tekst, a hashtagi staną się wiodącym narzędziem wyszukiwania. A co za tym idzie, social media staną się istotnym aspektem wszystkich strategii biznesowych.

GRUPA 365 NET

to innowacyjna agencja działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet - gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.

NR1WINTERNECIE.pl

 to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.

Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl 

http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"