– Kolekcja Pełnia Nosowska x W.Kruk jest jednym z flagowych projektów jubileuszowego roku 185-lecia naszej marki. Poprzez działania w obrębie produktu, rozwoju biznesu oraz zrównoważonych praktyk podkreślamy filary, na których zbudowany jest W.Kruk, takie jak tradycja, nowoczesność, ponadczasowość oraz unikalność – mówi Wirtualnemedia.pl Joanna Andrzejewska, dyrektorka marketingu w W.Kruk.
Artystka jest współautorką kolekcji, powstałej we współpracy z zespołem projektantek marki.

– To biżuteria w pełni zgodna z jej wyjątkowym stylem, wyrazistym charakterem i niezwykłą osobowością – stwierdza Andrzejewska.
– Jesteśmy przekonani, że Katarzyna Nosowska doskonale pasuje do marki W.Kruk, a Pełnia jest oczekiwaną nowością w kategorii kolekcji ambasadorskich, które od lat tworzymy we współpracy z gwiazdami, angażując je w cały proces projektowania i powstawania kolekcji. Od pierwszych dni po premierze biżuteria Nosowska x W.Kruk cieszy się ogromnym zainteresowaniem – dodaje.
Inauguracja kolekcji miała miejsce w październiku, podczas eventu premierowego w Muzeum Sztuki Nowoczesnej.

Kampanię promującą kolekcję zaplanowano w telewizji, outdoorze (OOH i DOOH), w kinach, digitalu oraz mediach społecznościowych. Towarzyszą jej także aktywności PR i współprace influencerskie.










