Od 2021 r. trwa kampania informacyjno–promocyjna serów ze znakiem „Jakość Tradycja” od SM Mlekpol, której celem jest poszerzanie świadomości kulinarnej poprzez promocję zastosowania serów dojrzewających nie tylko w tradycyjnych kanapkach, ale również w bardziej wyrafinowanych potrawach. W ramach działań powstał 30-sekundowy spot reklamowy, który ponownie pojawił się w głównych stacjach telewizyjnych, kanałach tematycznych oraz telewizji regionalnej. Kampania TV potrwa przez cały miesiąc.
Spot można zobaczyć na:
https://youtu.be/4TdzDQsBpGM
.
Celem naszych działań, jest uświadomienie konsumentom, że certyfikat „Jakość Tradycja”, to ogrom pracy włożonej przez dostawców i pracowników Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w produkcję najwyższych jakościowo serów dojrzewających. Sery: Królewski z Kolna, Złoty Mazur, Salami oraz Gouda – mogą poszczycić się znakiem, który przyznawany jest produktom wysokiej jakości z uwzględnieniem tradycyjnych metod wytwarzania

– mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Sery SM Mlekpol wytwarzane są z najwyższej jakości polskiego mleka i znakomicie sprawdzą się nie tylko na śniadaniową kanapkę, ale także do dań na ciepło, takich jak pizza czy zapiekanka. Urozmaicą także deskę serów na wieczornym przyjęciu. Więcej inspiracji z serami Mlekpolu znajduje się na
www.najlepszewkuchni.pl











