W maju w TVN najdroższe reklamy przy „Kuchennych rewolucjach”

W udostępnionym właśnie cenniku reklamowym TVN na maj ceny są od kilku do kilkunastu procent wyższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spot przy czwartkowym programie „Kuchenne rewolucje”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Za reklamę przy „Kuchennych rewolucjach” marketerzy zapłacą 57,6 tys. zł (wszystkie kwoty w tekście to ceny netto emisji 30-sekundowego spotu). W ub.r. było to 52,2 tys. zł.

Niewiele mniej kosztują spoty przy „Faktach”. Najdroższe są te emitowane przy niedzielnym wydaniu - kosztują 55,9 tys. zł (rok temu 46,5 tys. zł), a w dni powszednie cena wynosi 54,4 tys. zł (rok temu 43,2 tys. zł).

Na reklamę przy wieczornym serwisie sportowym trzeba wydać 48,1 tys. zł w niedziele (46,1 tys. zł w ub.r.) i 45,8 tys. zł w dni powszednie (36 tys. zł w ub.r.). Spot przy prognozie pogody kosztuje w niedziele 44,9 tys. zł (45 tys. zł w ub.r.) i 41,9 tys. zł w dni powszednie (35 tys. zł rok temu).

Za obecność reklamową przy programie „Uwaga!” trzeba w tym roku zapłacić nawet 44,9 tys. zł, podczas gdy rok temu cena spotu wynosiła 32,6 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/2-2-miliona-widzow-drugiej-szansy-drugi-sezon-jesienia ##

Wśród nadawanych w TVN seriali najdroższą reklamowo pozycją jest poniedziałkowa produkcja z Małgorzatą Kożuchowską w roli głównej - „Druga szansa”. Spot przy niej kosztuje 50,4 tys. zł. Kilka tysięcy mniej reklamodawcy zapłacą za reklamę przy „Na Wspólnej” - 46,6 tys. zł (wobec 37,7 tys. zł rok temu). Spot przy „Singielce” kosztuje maksymalnie 24,1 tys. zł.

W maju TVN pokaże finałowe odcinki dwóch programów rozrywkowych: „You can dance- Po prostu tańcz” i „Agent - Gwiazdy”. Reklama przy pierwszym show kosztuje maksymalnie 36,8 tys. zł, zaś przy drugim - 43,5 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bedzie-szosta-edycja-top-model-emisja-jesienia-w-tvn ##

TVN Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na maj w piątek 15 kwietnia, jednocześnie z biurem reklamy Telewizji Polskiej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela