Za reklamę przy „Kuchennych rewolucjach” marketerzy zapłacą 57,6 tys. zł (wszystkie kwoty w tekście to ceny netto emisji 30-sekundowego spotu). W ub.r. było to 52,2 tys. zł.
Niewiele mniej kosztują spoty przy „Faktach”. Najdroższe są te emitowane przy niedzielnym wydaniu - kosztują 55,9 tys. zł (rok temu 46,5 tys. zł), a w dni powszednie cena wynosi 54,4 tys. zł (rok temu 43,2 tys. zł).
Na reklamę przy wieczornym serwisie sportowym trzeba wydać 48,1 tys. zł w niedziele (46,1 tys. zł w ub.r.) i 45,8 tys. zł w dni powszednie (36 tys. zł w ub.r.). Spot przy prognozie pogody kosztuje w niedziele 44,9 tys. zł (45 tys. zł w ub.r.) i 41,9 tys. zł w dni powszednie (35 tys. zł rok temu).
Za obecność reklamową przy programie „Uwaga!” trzeba w tym roku zapłacić nawet 44,9 tys. zł, podczas gdy rok temu cena spotu wynosiła 32,6 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/2-2-miliona-widzow-drugiej-szansy-drugi-sezon-jesienia ##
Wśród nadawanych w TVN seriali najdroższą reklamowo pozycją jest poniedziałkowa produkcja z Małgorzatą Kożuchowską w roli głównej - „Druga szansa”. Spot przy niej kosztuje 50,4 tys. zł. Kilka tysięcy mniej reklamodawcy zapłacą za reklamę przy „Na Wspólnej” - 46,6 tys. zł (wobec 37,7 tys. zł rok temu). Spot przy „Singielce” kosztuje maksymalnie 24,1 tys. zł.
W maju TVN pokaże finałowe odcinki dwóch programów rozrywkowych: „You can dance- Po prostu tańcz” i „Agent - Gwiazdy”. Reklama przy pierwszym show kosztuje maksymalnie 36,8 tys. zł, zaś przy drugim - 43,5 tys. zł.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bedzie-szosta-edycja-top-model-emisja-jesienia-w-tvn ##
TVN Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na maj w piątek 15 kwietnia, jednocześnie z biurem reklamy Telewizji Polskiej.











