'W paczce najtaniej'

Vectra rozpoczęła kampanię promującą zintegrowane pakiety usług 'triple play'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania 'W paczce najtaniej' będzie trwała do końca października i obejmie zasięgiem wszystkie tereny, na których są dostępne usługi Vectra.

„Celem kampanii jest umocnienie wizerunku Vectry jako dostawcy kompleksowych usług – dostępu do internetu, telewizji kablowej i telefonu. Chcemy zachęcić do korzystania z oferty łączonej, ponieważ jest to nie tylko wygodne, ale również pozwala na znaczące oszczędności w domowym budżecie” – mówi Urszula Chincz, dyrektor departamentu marketingu Vectra S.A.

Kampania marketingowa w głównej mierze będzie się opierała na działaniach ATL, obejmujących spoty w telewizjach lokalnych, radiu, a także reklamę w internecie i prasie oraz outdoor. Będą one wspierane narzędziami BTL oraz imprezami promocyjnymi organizowanymi w 10 największych miastach, w których obecna jest Vectra, tj. w Radomiu, Olsztynie, Białymstoku, Wrocławiu, Elblągu, Kielcach, Słupsku, Legnicy, Suwałkach i Wałbrzychu.

Kreację kampanii opracowała agencja A propos, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy Equinox.

Kampania będzie promowała dwie główne oferty zintegrowane: telewizja kablowa, Internet i telefon za 89 pln miesięcznie oraz telewizja i Internet za 69 pln miesięcznie. Obok nich przygotowano jeszcze cały szereg opcji, dostosowanych do oczekiwań Klientów, a różniących się szybkością pakietów internetowych, rodzajem taryfy telefonicznej oraz pakietu telewizyjnego.

„Grupa Vectra swój dynamiczny rozwój realizowała przede wszystkim przez konsekwentną strategię konsolidacji rynku telewizji kablowej w Polsce. Dzisiaj nasza firma dociera ze swoimi usługami do 630 tysięcy abonentów. To jest moment, kiedy nasze działania w znacznie większym stopniu dedykujemy rozwojowi organicznemu. Jeszcze w tym roku część abonentów otrzyma możliwość korzystania z telewizji cyfrowej. Naszą ambicją jest bycie silną i sprawną organizacją, która skutecznie konkuruje z największymi graczami na rynku” – informuje Tomasz Żurański, prezes Grupy Vectra.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online