MullenLowe Warsaw, wcześniej realizowała adaptacje dla marki Domestos, tym razem zaproponowała pomysł kreatywny, którego skuteczność została wysoko oceniona w testach efektywności, które dla firmy Unilever przeprowadził Kantar.
Oprócz Polski propozycja agencji została zaadaptowana także w kampaniach prowadzonych w Czechach i na Słowacji. Podkreślając skuteczność produktu, kampania informuje, że Domestos Aroma Lux zawiera aromatyczne olejki (m.in. białe róże, drzewo herbaciane), a ich zapach utrzymuje się w łazience także pomiędzy spłukaniami, wypełniając pomieszczenie świeżością.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/graj-o-bon-na-nowy-tron-w-promocji-domestosa-w-biedronce ##
Lektorka w spocie Domestosa
W przeciwieństwie do poprzednich kampanii marki Domestos w reklamie kostek Aroma Lux po raz pierwszy został użyty kobiecy głos.

15-sekundowy spot będzie emitowany w komercyjnych stacjach, m.in. TVN.
Media zaplanował i zakupił Mindshare.











