Republika sama sprzedaje czas reklamowy dla kandydatów na prezydenta. Spoty zatwierdza Tomasz Sakiewicz

Chociaż sprzedażą czasu reklamowego w telewizji Republika zajmuje się biuro reklamy Polsat Media, to nie oferuje ono kandydatom na prezydenta spotów wyborczych w tej stacji. Ich sprzedażą stacja zajmuje się samodzielnie.

Beata Goczał/ tw
Beata Goczał/ tw
Udostępnij artykuł:
Republika sama sprzedaje czas reklamowy dla kandydatów na prezydenta. Spoty zatwierdza Tomasz Sakiewicz
Tomasz Sakiewicz w Telewizji Republika

Wszystkie biura reklamy telewizyjnej sprzedają już od kilku tygodni spoty wyborcze w stacjach, które obsługują. Robi to biuro reklamy Telewizji Polskiej, TVN Media oraz Polsat Media. 

To ostatnie oferuje je - oprócz swoich kanałów - również w stacji wPolsce24 czy Telewizji WP. I chociaż Polsat Media zajmuje się sprzedażą czasu reklamowego w Republice, to spotów wyborczych emitowanych na jej antenie nie ma w swojej ofercie. 

Z naszych ustaleń wynika, że Republika sprzedaje ten czas reklamowy we własnym zakresie. Stacja już emituje spoty wyborcze Karola Nawrockiego, kandydata popieranego przez Prawo i Sprawiedliwość.

Sakiewicz: spoty wyborcze zatwierdzam ja

Jak przekazał w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, Republika jest gotowa emitować spoty wszystkich kandydatów pod pewnymi warunkami. – Będziemy emitować wszystkie spoty, jeżeli nie będą sprzeczne z naszą linią programową, a przede wszystkim nie będą łamać prawa i dobrych obyczajów – zastrzega Sakiewicz. 

Pewnie z większością z nich nie będziemy się zgadzać. Przynajmniej ja osobiście. Ale i tak je wyemitujemy. Natomiast nie może być czegoś, co obraża naszych widzów. Jeżeli spot miałby obrażać naszych widzów, to go nie wyemituję. Natomiast jeżeli ja się tylko z nim nie zgadzam, to już jest moja sprawa – zapewnia. I dodaje: – Ponieważ mamy w kilku miejscach tę sprzedaż (własną sprzedaż oferty reklamowej – przyp.), to całość koordynuje Radosław Dobrzyński. Natomiast jeżeli chodzi o spoty wyborcze, to ja je zatwierdzam – podkreśla Tomasz Sakiewicz. 

Szef Republiki nie podał przykładowych cen spotów wyborczych w tej stacji. 

W TVN24 spot wyborczy kosztuje od 900 zł do 6 820 zł (cena netto, dla spotu 30-sek., bez rabatów), w Polsat News - od 500 zł do 3 400 zł, a w stacji wPolsce24 - od 300 zł do 1 200 zł. 

Beata Goczał/ tw
Autor artykułu:
Beata Goczał/ tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?