6,90 zł kosztowały cztery poprzednie wydania „W Sieci”. Każde z nich zawierało dodatek tematyczny i miało większą objętość, zazwyczaj sto kilkanaście stron. 6,90 zł kosztuje również nowy numer, mający 100 stron i niezawierający żadnego dodatku.
- Zawsze w okresach, w których mamy często dodatki - a niebawem będzie rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego, potem 1 września, z tych okazji też będziemy przygotowywać specjalne treści - staramy się, żeby cena tygodnika była adekwatnie wyższa. Jest to też uwarunkowane wynikami sprzedaży, które bardzo uważnie obserwujemy. Mamy bardzo dobre dane z czerwca i lipca - uzasadnia portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii ds. wydawniczych.
- Nie zawsze szybko da się podwyższyć lub obniżyć cenę z numeru na numer, bo trzeba zgłosić to do kolportażu. Parę razy chcieliśmy zmienić cenę, a już się nie dało - dodaje Karnowski.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/w-sieci-kontra-gremi-media-i-grzegorz-hajdarowicz-michal-karnowski-wyrok-sadu-jest-skandaliczny-utrzymamy-w-w-winiecie-w-sieci ##
„W Sieci” jako ostatni z czołowych tygodników opinii utrzymywał cenę egzemplarzową na poziomie 5,90 zł, pozostałe tytuły wiosną ub.r. podrożały o złotówkę, do 6,90 zł.
Według danych ZKDP w maju br. średnia sprzedaż ogółem „W Sieci” wynosiła 60 008 egz.











