“W UPC to Ty decydujesz, ile płacisz” (wideo)

Sieć kablowa UPC Polska ruszyła z kampanią promującą ofertę dla klientów biznesowych. Akcja realizowana jest pod hasłem “W UPC to Ty decydujesz, ile płacisz”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kampania jest wsparciem wprowadzonej we wrześniu br. przez UPC oferty promocyjnej dla biznesu, obejmującej telewizję, internet i telefon (więcej na ten temat). Działania prowadzone są na antenie kanału TVN 24 oraz w internecie (bannery na portalach Money.pl, Wiadomosci24.pl, Gazeta praca.pl, Newsweek.pl i Biznes-firma.pl itp.). Dodatkowo nową ofertę promują materiały BTL, takie jak ulotki i plakaty.

Kreację kampanii przygotowała agencja Ad King, spot nakręciła agencja Mechaniczna Pomarańcza, zaś media zaplanował Media Vest. Materiały BTL przygotowała z kolei agencja CGAmk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online