W Warszawie kręcono zdjęcia do kampanii Vodafone

Ruszyła nowa kampania reklamowa operatora telekomunikacyjnego Vodafone. Działania pod hasłem "Be Unlimited" przygotowały Ogilvy London, Wavemaker, Papaya Films i Academy Films.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
W Warszawie kręcono zdjęcia do kampanii Vodafone

Kampania "Be Unlimited" promuje pakiety nielimitowanego transferu danych od Vodafone. Oferta związana jest z uruchomieniem na rynku brytyjskim sieci 5G.

Klip reklamowy przygotowano w formie teledysku, w którym bohaterka występuje w kostiumach zaprojektowanych przez najzdolniejszych brytyjskich projektantów m.in ze szkół Central Saint Martins i Glasgow School Of Art.

Zdjęcia do filmu powstawały w Warszawie. Spot można oglądać w internecie i telewizji.

Za realizację produkcji odpowiada Papaya Films i Academy Films. W projekt zaangażowali się m.in. Alicia Keys oraz producent muzyczny Mark Ronson.

Za kreację odpowiada londyński oddział Ogilvy, reżyserią zajął się duet Si & Ed. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji