Wader - Woźniak w sieci

Firma Wader - Woźniak uruchomiła nowy internetowy kanał komunikacji z klientami i sympatykami marki. W serwisie społecznościowym Facebook pojawił się profil Wader- Fabryka Zabawek, a w nim, internauci mogą poczytać o nowościach polskiego producenta zabawek. Rodzice znajdą tu mnóstwo ciekawostek i edukacyjnych wskazówek związanych z wychowywaniem dzieci.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Obecność Wadera w najpopularniejszym serwisie internetowym wpisuje się w strategię firmy – wyznaczania nowych trendów i standardów w branży zabawkarskiej. Firma Wader, która obecna jest na rynku od 20 lat chce zmieniać się tak jak i jej klienci. Już kolejne pokolenie sięga po zabawki określane mianem „niezniszczalnych".

„Obecność na facebooku zbliża nas do naszych klientów, ich oczekiwań i potrzeb. Liczymy, że nasze działania w sieci przyciągną rodziców oraz firmy, które działają na rzecz dzieci. Chcemy promować bezpieczną zabawę i edukację. W firmie przygotowywanych jest też wiele ciekawych przedsięwzięć, którymi chcemy się dzielić ”- mówi z uśmiechem Marcin Woźniak, Prezes Zarządu w firmie Wader – Woźniak.

Wśród nowości, na dzieci czekają między innymi trzy zestawy edukacyjne, które poprzez zabawę ułatwiają dzieciom zapamiętanie ważnego numeru alarmowego 112.

Nowym produktom będzie towarzyszyć kampania informacyjna na temat numeru alarmowego 112. Media społecznościowe są w takim przypadku również idealnym nośnikiem dla działań edukacyjnych firmy.

Firma na swoim profilu chce również aktywnie promować polskie produkty i podejmować trudne tematy, m.in. czym okupiona jest produkcja zabawek w Chinach. Na co rodzic powinien zwrócić uwagę przy wyborze zabawek? Atesty oraz wymogi jakie powinny spełniać zabawki, żeby były bezpieczne dla naszych pociech. Na internautów czeka też wiele atrakcji i niespodzianek i duża dawka humoru. Zapraszamy do polubienia Wadera na: http://www.facebook.com/zabawki.wader

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg