"Walcz z agresja. Zacznij od siebie"

Gruppa66 Ogilvy przygotowała kampanię społeczną dla KARANu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Walcz z agresją. Zacznij od siebie." - to hasło ogólnopolskiej kampanii społecznej przygotowanej przez agencję Gruppa66 Ogilvy dla Fundacji KARAN. Celem kampanii, która rozpoczyna się 5 października br. jest propagowanie metod zapobiegania agresji wśród dzieci i młodzieży. Reklamy przygotowane przez agencję Gruppa66 Ogilvy emitowane będą w telewizji, radiu i prasie. Plakaty promujące kampanię pojawią się także w szkołach podstawowych i średnich. Ogilvy Interactive przygotował ponadto banner internetowy. Wsparcie dla towarzyszących działań public relations zapewni agencja Ogilvy PR.

Kampania "Walcz z agresją. Zacznij od siebie." jest trzecim etapem realizowanego od kilku lat przez Fundację Pomocy Osobom Uzależnionym i Dzieciom KARAN programu "Stop Przemocy". Współorganizatorami programu są Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu oraz Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Podstawowym celem działań prowadzonych przez Fundację jest niwelowanie i zapobieganie agresji oraz kształtowanie umiejętności prospołecznych wśród dzieci i młodzieży. Prowadzone przez nią działania obejmują szkolenia nauczycieli w zakresie Treningu Zastępowania Agresji opracowaną w Stanach Zjednoczonych metodą ART, tworzenie sieci Klubów Fair Play (miejsc, gdzie dzieci i młodzież pod opieką wykwalifikowanych trenerów ART kształcą umiejętności prospołeczne) oraz edukacja dzieci, młodzieży, rodziców i nauczycieli na temat znaczenia kształtowania umiejętności prospołecznych dla satysfakcjonującego i szczęśliwego życia.

Agencja Gruppa66 Ogilvy opracowała strategię komunikacji obecnej kampanii i przygotowała 30-sekundowy spot telewizyjny, reklamę radiową oraz plakat kampanii, który będzie wykorzystany w prasie, szkołach podstawowych i średnich oraz wybranych urzędach.

Kreację przygotował zespół Ewy Zaborowskiej: Blanka Lipińska (dyrektor artystyczny), Agata Wieruszewska-Fidler (dyrektor artystyczny), Irek Broda (copywriter) oraz Zuzanna Curio-Złotnicka (copywriter).

Agencja Ogilvy Public Relations Worldwide zapewni natomiast wsparcie dla działań PR prowadzonych przez Fundację KARAN. Wśród planowanych działań znajdą się relacje z mediami, organizacja imprez specjalnych oraz elementy edukacyjne skierowane do nauczycieli.

Reklama telewizyjna przedstawia młodego człowieka, który przygotowuje się do wyjścia z domu: sznuruje buty, zapina kurtkę, zabiera klucze, rzuca ostatnie spojrzenie w lustro i wychodzi z mieszkania. W ostatniej chwili sięga po kaganiec wiszący obok drzwi. Zbiega po schodach i wychodzi na ulicę. W ostatniej scenie spotu bohater ma na twarzy kaganiec. Słychać głos lektora: "Walcz z agresją. Zacznij od siebie." Widzom zaprezentowany zostaje adres strony internetowej Fundacji Karan: http://www.karan.pl/. Kaganiec jako symbol powstrzymania agresji werbalnej występuje także w reklamie drukowanej. Spot radiowy informuje również o bezpłatnej infolinii Fundacji Karan 0 800 120 289 gdzie można uzyskać dodatkowe informacje o kampanii oraz prowadzonych działaniach.

Partnerami medialnymi kampanii "Walcz z agresją. Zacznij od siebie." są TVP S.A., MTV Polska, MTV Classic, Radiostacja, Polskie Radio S.A. PR I, Radio BIS, RDC, Radio Pogoda, TOK FM, regionalne/lokalne stacje TV i radiowe, Victor Gimnazjalista, Cogito, Gazeta Szkolna, Gazeta Samorządu i Administracji, kwartalnik KARAN, http://www.ngo.pl/ oraz Agencja A2. Przekazały one nieodpłatnie swoją powierzchnię reklamową oraz czas antenowy na potrzeby kampanii. Kampania medialna potrwa do końca 2004 roku.

KARAN powstał w 1990 roku z inicjatywy ks. Bronisława Pawła Rosika. Celem tej organizacji pozarządowej jest udzielanie wszechstronnej pomocy dorosłym, młodzieży i dzieciom z rodzin potrzebujących pomocy, w których są osoby uzależnione oraz zagrożone uzależnieniem, jak również dzieciom i młodzieży z zakładów wychowawczych i domów dziecka. KARAN udziela również pomocy prawnej osobom objętym celami swojej działalności i organizuje wakacyjne formy wypoczynku dla swoich podopiecznych

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji