Walk Creative realizuje projekt dla Belvedere Vodka

Agencja Walk Creative rozpoczyna współpracę z Moët Hennessy Polska. Odpowiada za projekt „Polish Welcomes” dla Belvedere Vodka.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Belvedere Vodka, jedyna polska marka w portfolio Louis Vuitton Moët Hennessy, chce być pierwszym wyborem w segmencie luksusowych alkoholi wśród zagranicznych turystów. Synonimem ekskluzywnego i unikalnego doświadczenia opartego na polskiej gościnności i charakterystycznych polskich smakach.

Agencja odpowiada za opracowanie koncepcji kreatywnej oraz realizację kampanii „Polish Welcomes”dla Belvedere Vodka, pierwszej na świecie wódki super premium. Działania będą prowadzone na terenie Krakowa w topowych restauracjach, najchętniej odwiedzanych przez zagranicznych turystów.

Współpracę nawiązano w wyniku przeglądu ofert, którego szczegółów firmy nie ujawniają.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące