Przychody Walk Digital od innych firm z grupy Walk zmalały w ub.r. z 4,76 do 3,2 mln zł.
Koszty operacyjne firmy zmniejszyły się znacząco słabiej od przychodów - z 10,6 do 7,81 mln zł, czyli o 22,3 proc. Wydatki na usługi obce spadły z 8,61 do 6,46 mln zł.
617 tys. zł z tarczy kredytowej
Z kolei nakłady na wynagrodzenia zmalały z 1,25 do 1,16 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - z 89,4 do 78,9 tys. zł.
Po wybuchu epidemii spółka oszczędziła 29,4 tys. zł dzięki umorzeniu przez trzy miesiące składek pracowniczych na ZUS. Ponadto otrzymała 617,3 tys. zł częściowo bezzwrotnej pożyczki od Polskiego Funduszu Rozwoju w ramach tzw. tarczy kredytowej.
Wydatki na amortyzację wzrosły z 85,7 do 101,4 tys. zł, a koszty zużycia materiałów i energii spadły z 21,9 do 8,5 tys. zł.

Wynik netto 946 tys. zł w dół
Wskaźniki rentowności Walk Digital zmalały mocno poniżej zera. Wynik sprzedażowy poszedł w dół ze 140,3 tys. zł zysku do 762,8 tys. zł straty, wynik operacyjny - ze 140,3 tys. zł zysku do 795,9 tys. zł straty, wynik brutt - ze 121,5 tys. zł zysku do 832,1 tys. zł straty, a wynik netto - ze 113,7 tys. zł zysku do 832,1 tys. zł straty.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/walk-creative-wyniki-finansowe-2020-rok-przy-spadku-wplywow-o-34-proc-zwiekszyla-zysk,7170141298779777a ##











