Walk The Line dla neo-angin

Agencja reklamowa Walk The Line wygrała przetarg na realizacjękampanii reklamowej dla neo-angin.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania, która swoim zasięgiem obejmie kraje Europy Środkowo -Wschodniej, wystartuje 1 listopada.

Agencja wyprodukowała spot telewizyjny, który podkreślaskuteczność działania neo-anginu z formułą Triactive. Reklamętelewizyjną będzie wspierać kampania prasowa oraz materiałyPOS.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech