Walka Pudzian - Najman hitem weekendu

Ponad 5,7 mln widzów oglądało starcie Mariusza Pudzianowskiego i Marcina Najmana podczas piątkowej Konfrontacji Sztuk Walki. Telewizja Polsat między 23.50 a 24.00, kiedy nastąpiło starcie, miał ponad 50 proc. udziału w rynku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Trwający niespełna 50 sekund pojedynek zakończył się zwycięstwem Mariusza Pudzianowskiego. Na głównej antenie zobaczyło go 4,9 mln widzów, zaś w Polsacie Sport 819 tys. osób - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Łączny udział obu stacji w paśmie 23.50 - 23.59 wyniósł 59 proc. w grupie 4+ oraz 61 proc. w grupie 16-49.

Całą galę MMA, składającą się z 9 pojedynków, obejrzało w Polsacie średnio 4,4 mln widzów (37,45 proc. udziału w rynku), zaś w Polsacie Sport 655 tys. osób (5,47 proc. udziału w rynku).

Polsat w trakcie emisji Konfrontacji Sztuk Walki był absolutnym liderem rynku. Druga pozycja z 1,57 mln widzów i 13,3 proc. udziału przypadła TVN, emitującej filmy fabularne. 

Galę chętniej oglądali mężczyźni, mieszkańcy wsi oraz małych miast, legitymujący się wykształceniem podstawowym. Wpływy reklamowe obu anten wyniosły niespełna 2 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu