Walka z bezdomnością

Agencja TBWA przygotowała plakat oraz layout prasowy do kampanii społecznej informującej o mazowieckiej bezpłatnej infolinii dla bezdomnych

Marcin Szumichora
Marcin Szumichora
Udostępnij artykuł:

Wydrukowano pięć tysięcy plakatów, które będą informować o akcji w całym województwie mazowieckim. Projekt zrealizowany został na zlecenie Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.

Celem kampanii, która potrwa do marca br., jest rozpowszechnienie infolinii dla osób bezdomnych o numerze 92-87 działającej w Centrum Zarządzania Kryzysowego Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego. Bezpłatna linia telefoniczna informuje między innymi o placówkach pomocowych dla osób bezdomnych w województwie, takich jak schroniska, noclegownie czy jadłodajnie. Ma ona ułatwić ludziom bezdomnym znalezienie pomocy w rozwiązaniu ich problemu. Akcja ma na celu także zwrócenie uwagi na problem bezdomności szerokich grup społecznych, by każdy mógł wspomóc osoby dotknięte problemem.

"Poprzez kampanię chcemy zwrócić uwagę społeczeństwa na problem bezdomności, który budzi niepokój w nas wszystkich, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym. Myślę, że kampania ta zwiększy szanse ludzi, którzy stracili dom na znalezienie pomocy a jednocześnie przypomni nam, że taki problem istnieje i być może sprawi, że staniemy się bardziej wrażliwi względem niego" - mówi Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWATelescope.

Szacuje się, że w Warszawie i okolicach rocznie przebywa od 2,5 do 5 tysięcy osób bezdomnych, zaś w całym województwie mazowieckim schronienie może uzyskać jednorazowo 4600 osób. Kampania ma ułatwić znalezienie miejsca dla każdego bezdomnego. Jest ona częścią programu pomocy bezdomnym w województwie mazowieckim.  Cel kampanii: akcja informacyjna - infolinia dla bezdomnychKlient: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w WarszawiePrzedstawiciel klienta: Ryszard Gragkowski, Leszek ChemperekAgencja: TBWAPrzedstawiciel agencji: Malina Wieczorek TELESCOPECreative director: Bartek Bartoszek, Darek RzontkowskiArt director: Agata StarosCopywriter: Agata StarosPrepress: Publishing PartnersMedia: plakaty, prasaCzas trwania: styczeń - marzec.

Marcin Szumichora
Autor artykułu:
Marcin Szumichora
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"