Walmark reklamuje multiwitaminowe żelki dla dorosłych Cem-m (wideo)

W telewizji wystartowała kampania reklamowa multiwitaminowych żelków dla dorosłych Cem-m (z portfolio firmy Walmark). Akcję przygotowały agencje Opus B i Open Media oraz dom mediowy Initiative.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania żelków Cem-m podkreśla, że są one smaczne i łatwe do przełknięcia, więc nie trzeba ich popijać. Bohaterem reklamy jest mężczyzna w średnim wieku, który, przedstawiając zalety Cem-m, niczym iluzjonista wyczarowuje kolejne żelki. Ma to podkreślać charakter produktu: żelki, dotychczas kojarzone z produktami dla dzieci, są teraz dostępne również dla dorosłych. Cem-m zostały wprowadzone do sprzedaży w czerwcu br. Spot od 20 sierpnia jest emitowany w najważniejszych kanałach ogólnopolskich i wybranych stacjach tematycznych. Adaptację reklamy na polski rynek zajęła się agencja Opus B, media kupił dom mediowy Initiative, natomiast działania PR realizuje agencja Open Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"