Youtube’owy kanał Sylwestra Wardęgi ma 3,26 mln subskrybentów, a zamieszczone na nim 43 filmiki obejrzano łącznie 527,1 mln razy, a także dodano przy nich 260,7 tys. komentarzy, 3,76 mln „lubię to” i 182,9 tys. „nie lubię” - wynika z danych NapoleonCat.com z końca września opracowanych dla Wirtualnemedia.pl. 150 mln wyświetleń zanotował klip z psem-pająkiem, po którym popularność kanału youtubera wystrzeliła w górę. Filmik był chętnie oglądany na całym świecie - w ub.r. okazał się globalnie najchętniej oglądanym niemuzycznym klipem na YouTubie.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/youtube-z-240-mld-odtworzen-miesiecznie-pewdiepie-z-7-4-mln-dolarow-wplywow ##
Kolejne kanały w zestawieniu mają po dwa-trzy raz mniej subskrybentów i wyświetleń klipów od Wardęgi. Satyryczne Abstrachuje TV obserwuje 1,83 mln użytkowników, a 107 opublikowanych tam filmików obejrzano w sumie 286,2 mln razy. Dalej są dwa kanały głównie o grach komputerowych: ReZigiusz z 1,62 mln subskrybentów i 284,8 mln obejrzeń klipów oraz Stuu Games z 1,51 mln subskrybentów i 234,7 mln obejrzeń.

Zaznaczmy, że twórcy wszystkich tych kanałów prowadzą jeszcze dodatkowe kanały, na których zamieszczają m.in. materiały zza kulis, klipy vlogerskie i relacje z wyjazdów. Tworzony przez Sylwestra Wardęgę kanał Krulestwo ma 114,5 tys. subskrybentów i 7,9 mln wyświetleń klipów, Abstrachuje Plus - 510,9 tys. subskrybentów i 47,4 mln wyświetleń, ReZigiusz Backstage - 250,5 tys. subskrybentów i 11,9 mln wyświetleń, a Stuu Plus - 399 tys. subskrybentów i 4,7 mln wyświetleń.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/top100-polskich-profili-marek-na-instagramie-dominuje-moda-na-czele-local-heroes-top-model-i-deezee-pl ##
Po ponad milion subskrybentów ma jeszcze pięć kanałów: 5 Sposobów na…, Blowek, Niekryty Krytyk, skkf i Rojo, a czterem kolejnym (Remigiusz Maciaszek, Mandzio, AdBuster i IsAmUxPompa) do osiągnięcia tego poziomu brakuje poniżej 100 tys. subskrybentów. Z kolei powyżej 200 mln obejrzeń zamieszczonych klipów zanotowały również mające dużo mniej subskrybentów MagdalenaMariaMonika i Gimper.

Zdecydowanie największą dyskusję wywołują klipy zamieszczane na kanałach Blowek (1,72 mln komentarzy), Stuu Games (1,69 mln) i ReZigiusz (1,57 mln). Na tym ostatnim internauci najwięcej razy (13,77 mln) klikali „lubię to”, nieco ponad 10 mln takich kliknięć zebrały filmiki na IsAmUxPompa, a prawie 10 mln - na Stuu Games. Z kolei najwięcej oznaczeń „nie lubię” (300-350 tys.) dodano na kanałach Gimper, ReZigiusz i Blowek.
Spośród czołowych youtuberów najwięcej klipów na swoich głównych kanałach opublikowali jak dotąd Remigiusz Maciaszek (3,65 tys.) i Gimper (3,32 tys.). Po ponad 2 tys. filmików zamieścili Rojo, Husiek i autor IsAmUxPompa, a po ponad tysiąc pojawiło się na kanałach TivoltGames, Vertez, TheNitroZyniak i MagdalenaMariaMonika. Za to na kanałach Mateusz M, Tube Raiders, Stuu i Stuu Games + dodano tylko po 20-30 klipów.

YouTube’a odwiedza miesięcznie ok. 18 mln polskich internautów, w sierpniu br. było to 18,43 mln (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).











