Warsaw Labs współtworzy markę kosmetyczną Cosmoss by Kate Moss

Warsaw Labs współtworzy wraz z Kate Moss nowy beauty & wellness brand Cosmoss. Agencja odpowiada za stworzenie koncepcji, opracowanie produktów, kreację oraz produkcję contentu i organizację eventów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Warsaw Labs współtworzy markę kosmetyczną Cosmoss by Kate Moss
fot.mat.pras.

- Zajęliśmy się tym projektem kompleksowo, od współtworzenia strategii marki przez rozwój produktowy, proces produkcji, aż po tworzenie modelu dystrybucji - potwierdza Paweł Walicki, prezes Warsaw Labs.

Siostrzana agencja Warsaw Creatives stworzyła identyfikację wizualną marki, design opakowań, jak również zajęła się produkcją contentu i nadchodzących eventów marki.

Marka Cosmoss kieruje swoją linię produktową do osób, które chcą zadbać o swoje samopoczucie w duchu mindfulness. W jej ofercie znajdują się: kosmetyki do pielęgnacji cery (żel oczyszczający, krem nawilżający, antyoksydacyjny olejek z CBD), medytacyjna mgiełka w formie wody perfumowanej oraz dwie herbaty ziołowe.

Marka uruchomiła konto na Instagramie pod koniec sierpnia, na tydzień przed premierą produktów.

Produkty dostępne są w sprzedaży przez stronę cosmossbykatemoss.com.

Od 6 września produkty Cosmoss będą dostępne na wyłączność w domu towarowym Harrods, a w najbliższych tygodniach pojawią się informacje o kolejnych punktach dystrybucji.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"