Przetarg stołecznego ratusza podzielony jest na dwie części. Pierwsza dotyczy usług marketingowych w zakresie kreacji i produkcji materiałów informacyjno-promocyjnych dla aktywności wizerunkowych, promocyjnych, reklamowych i informacyjnych realizowanych przez Biuro Rozwoju Gospodarczego Urzędu m.st. Warszawy. Budżet na tę część wynosi 118,7 tys. zł netto (bez VAT), a umowa zostanie zawarta na okres do 5 grudnia br.
W tej części swoje oferty złożyły agencje: TKM Group (z ceną 133,4 tys. zł), Allegro (135,4 tys. zł), Partner of Promotion (104,3 tys. zł), BIA24 (115,3 tys. zł), Cityboard Media (54,4 tys. zł), Łukasz Puchalski (125,3 tys. zł).
Część druga dotyczy z kolei kampanii promocyjnej Warszawy realizowanej on-line. Budżet tej części przetargu wynosi natomiast 126,3 tys. zł, a umowa będzie zawarta do 24 listopada br. Współpracą w tym zakresie zainteresowane są natomiast agencje: Partner of Promotion (131,6 tys. zł), Cityboard Media (138,6 tys. zł) i Fabryka Marketingu (92,2 tys. zł).












