Wartość polskiego rynku whisky wzrosła do 768 mln zł

Wartość polskiego rynku whisky wzrosła w 2011 r. o 23%, wynika z danych firmy badawczej Nielsen cytowanych przez dziennik "Rzeczpospolita". W ujęciu ilościowym rynek wzrósł o 35% do  po­nad 10 mln li­trów.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"W 2012 r. wiel­kość pol­skie­go ryn­ku whi­sky ma szan­sę się­gnąć 13 mln li­trów, a w cią­gu dwóch, trzech lat mo­że wy­nieść 20 mln li­trów" – powiedział dy­rek­tor za­rzą­dza­ją­cy Per­nod Ri­card Pol­ska Gu­il­lau­me Gi­rard­-Rey­det, cytowany przez "Rzeczpospolitą".

Udział Pernod Ricard, właściciela marki Bal­lan­ti­ne's Fi­nest, w polskim rynku wyniósł w 2011 r. ponad 28%. Firma była liderem rynku wyprzedzając Diageo (Johnie Walker), którego udział kształtował się na poziomie ok. 26%.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele