Warzywa d’aucy znów reklamowane w telewizji (wideo)

Rusza kolejna odsłona telewizyjnej kampanii reklamowej warzyw d’aucy. Akcję pod hasłem „O warzywach wiemy wszystko” przygotowały firmy Schulz Brand Friendly, Optimum Media OMD i Effective PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa reklama telewizyjna warzyw mrożonych d’aucy jest oparta na spocie tej marki emitowanym jesienią ub.r. (zobacz ten filmik – link). Animowana kreacja przedstawia magiczny ogród pełen dojrzewających warzyw, z których powstają produkty d’aucy. W spocie wyeksponowana jest nowa linia mrożonek tej marki – „3 minuty – tylko chwila”, która obejmuje trzy produkty: „Warzywa na patelnię”, „Zupy domowe” i „Warzywa gotowane”.

Reklama – w wersji 15- i 5-sekundowej od 7 lutego będzie emitowana w TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsacie, TVN oraz wybranych kanałach tematycznych z ofert TVN i At media. Ponadto akcje obejmie prasę handlową. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Schulz Brand Friendly, planowaniem i zakupem czasu reklamowego w telewizji zajął się dom mediowy Optimum Media OMD, a działania public relations prowadzi agencja Effective PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+