"Waseet" reklamuje się w Warszawie

W Warszawie trwa kampania reklamowa tygodnika ogłoszeniowego"Waseet". Akcja prowadzona jest w outdoorze, centrach handlowych ikanale B2B.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa bezpłatnego tygodnika ogłoszeniowego "Waseet"przebiega pod hasłami "Jeśli coś jest do kupienia, na pewnoznajdziesz to w Waseet" i "Jeśli można kogoś znaleźć, na pewnoznajdziesz go w Waseet". Slogany znajdują się w dwóch wariantachkreacji, które przedstawiają nietypowe auto i kominiarza. Celemakcji jest nagłośnienie debiutu tego czasopisma i podkreślenie, żejest ono bezpłatnie dostarczane do domów i biur.

Prowadzona w Warszawie akcja obejmuje przez cały luty outdoor, aw weekendy od 13 lutego do 8 marca - centra handlowe(niestandardowe stoiska, gift packi dla klientów, animatorzy jakoreprezentanci kategorii). Ponadto 18 lutego welcome packi zostanąrozesłane do menedżerów wysokiego szczebla największych firm,głównie z branży FMCG.

Za działania ATL odpowiedzialne jest Saatchi & SaatchiCommunications, a za działania BTL - Saatchi & Saatchi Direct.Planowaniem i zakupem mediów zajęły się Equinox Media (outdoor) iARBOmedia (działania direct).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"