Wasowski i Szczęśniak obalają przesądy dla Link 4

W radiu, prasie i internecie rusza kampania reklamowa ubezpieczeniaAC w Link 4. W akcji biorą udział Grzegorz Wasowski i SławomirSzczęśniak, którzy obalają przesądy na temat tej oferty.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie akcja reklamowa ubezpieczenia AC w Link 4opiera się na spotach radiowych, w których występują GrzegorzWasowski i Sławomir Szczęśniak, znani z poprzednich kampanii tejfirmy. W poszczególnych wariantach kreacji prowadzą oni żartobliwerozmowy w Kąciku Obalania Przesądów. - Na konkretnych przykładachpokazujemy, dlaczego nasze AC jest dobrym wyborem dla kierowców, aprzy okazji walczymy ze stereotypami mówiącymi, że niższa cenaoznacza gorszy produkt - opisuje Tomasz Borchowiec, dyrektor pionumarketingu w Link4.

Prowadzona od 2 marca kampania ma charakter zarówno wizerunkowy,jak i sprzedażowy. Akcja obejmuje przede wszystkim radio (DrapaczChmur, Radio Zet i PR3), a w mniejszym stopniu prasę (m.in. GazetaWyborcza, Dziennik, Wysokie Obroty, Auto Świat, Polityka, Wprost iTele Świat) oraz internet.Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa ChangeCommunications, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dommediowy MediaCom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele