Średnia oglądalność „Watahy” po trzech tygodniach emisji w niedzielnym paśmie o godz. 20.10 wyniosła 347 tys. osób. Przełożyło się to na 2,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 3,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię zgromadził pierwszy odcinek serialu, który pokazany został 12 października br. Zgromadził on 517 tys. osób. Jednak kanał HBO w czasie jego emisji był odkodowany - mogli go oglądać abonenci kablówek i platform satelitarnych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rewolucja-w-hbo-powstanie-serwis-vod-jak-netflix ##
Serial ma kilkakrotnie wyższe wyniki od średnich dobowych udziałów HBO. W okresie od 12 do 26 października br. wyniosły one odpowiednio 0,35 proc. w grupie 4+ i 0,54 proc. w grupie 16-49.„Wataha” to obyczajowo-sensacyjna opowieść o grupie funkcjonariuszy Straży Granicznej, którzy pełnią służbę na wschodniej granicy Polski. Głównym bohaterem serialu jest kapitan Wiktor Rebrow (w tej roli Leszek Lichota). Sześcioodcinkowa produkcja wyreżyserowana została przez Michała Gazdę i Katarzynę Adamik, a jej producentem wykonawczym była ATM Grupa (więcej na ten temat).












