Wavemaker przejmuje od Havas Media obsługę perfumerii Douglas

Sieć perfumerii Douglas rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową i działania w mediach społecznościowych. Zwyciężyły odpowiednio agencje Wavemaker i VMLY&R. Oznacza to koniec dotychczasowej współpracy z Havas Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wavemaker przejmuje od Havas Media obsługę perfumerii Douglas

Wavemaker wygrał przetarg na obsługę mediową sieci perfumerii Douglas. Agencja przejmuje obsługę klienta w zakresie planowania i zakupu mediów, a jej dział WM Content zadba o działania influencer-marketingowe.

Za obsługę mediów społecznościowych (kreacja i moderacja) odpowiadać będzie VMLY&R, czyli agencja, z którą Wavemaker stworzył wspólny zespół mediowo-kreatywny na potrzeby konkursu oraz obsługi marketera.

W kilkumiesięcznym przetargu Douglas przekrojowo sprawdzał oferty zaproszonych firm. Ich nazw firma nie ujawnia.

O wyborze Wavemaker i VMLY&R przesądziły m.in. przesadziły m.in innowacyjność w planowaniu mediów digital. - Kluczowe znaczenie miał dla na wybór partnera i zespołu ekspertów myślących tak, jak my o roli mediów w kontekście omnichannelowej komunikacji marki-lidera jaką jest dziś Douglas, wychwytujących najnowsze trendy w mediach digital, a jednocześnie utrzymujących najwyższe standardy estetyczne kreacji tak istotne w naszej branży - mówi Katarzyna Mauduit, dyrektor marketingu Douglas Polska.

Dotychczas obsługą mediową Douglasa zajmował się Havas Media.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"