Wavemaker uruchamia Warsaw Center of Excellence, na czele Jakub Komorowski

Agencja mediowa Wavemaker, działająca w ramach GroupM uruchomiła Warsaw Center of Excellence - dywizję do obsługi międzynarodowych klientów. Na jej czele stoi Jakub Komorowski.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wavemaker uruchamia Warsaw Center of Excellence, na czele Jakub Komorowski
Jakub Komorowski

Sedno nowej usługi Wavemaker stanowią optymalizacja inwestycji w obrębie globalnych platform, poszukiwanie innowacji w obrębie kampanii digital marketingowych i koordynacja działań prowadzonych na różnych rynkach.

Uruchomione właśnie w polskim oddziale tej agencji Warsaw Center of Excellence jest partnerem dla reklamodawców szukających międzynarodowego, bądź regionalnego, partnera mediowego, przede wszystkim w zakresie zakupu kampanii w mediach biddable (dostępnych w modelach aukcyjnych).  

Warszawski oddział Wavemaker w takiej formule współpracuje już z licznymi markami, m.in. Colgate Palmolive, Huawei, Honor czy Hill’s.  

- Jako największy rynek w regionie CEE, ze świetnie wykształconymi specjalistami i konkurencyjnymi, na tle Europy, kosztami usług, mamy dla międzynarodowych marek mocną propozycję biznesową – mówi Paweł Gala, CEO Wavemaker - W ostatnich latach obserwujemy centralizację struktur marketingowych, jej znakiem są choćby coraz liczniejsze postępowania przetargowe rozgrywane z poziomu regionu. Szukając większej efektywności inwestycji, marketerzy szukają też partnerów, którzy na globalnym lub regionalnym poziomie będą potrafili skuteczniej zainwestować ich budżety marketingowe – dodaje.

- Sens takich scentralizowanych inwestycji widać w szczególności w obszarze globalnych platform. Tylko dwóch największych graczy, Meta i Google, przyciągnie w tym roku ok. 40 proc. światowych budżetów mediowych*,  a  w regionie CEE ich udział zbliża się do 25 proc. Tworzy to potężny kawałek biznesu, którym potrafimy zarządzać efektywniej w skali kilkunastu czy kilkudziesięciu rynków – mówi Jakub Komorowski, szef nowej struktury Wavemaker.

Wsparcie na gruncie innowacji

Warsaw Center of Excellence wspiera też marketerów na gruncie innowacji, często skalowalnych w obrębie obsługiwanych terytoriów. Bliska współpraca ze współtworzoną przez GroupM marką mSpark, platformą innowacji i akceleratorem start-upów z branży technologicznej, zapewnia reklamodawcom dostęp do najświeższych rozwiązań mar-tech.  

Jakub Komorowski, szef Warsaw Center of Excellence, ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży mediów i reklamy. Z Wavemaker (wcześniej – Maxusem) jest związany od 2007 roku, gdzie przeszedł kolejne szczeble kariery – od media plannera, przez group account directora, po regional business unit directora. W Warsaw Center of Excellence wykorzysta wieloletnie doświadczenie w tworzeniu hubów dla regionalnych marek, a także rozbudowaną bazę narzędzi do planowania i optymalizacji międzynarodowych kampanii. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele