- Nowe logo jest efektem naturalnej ewolucji naszego znaku graficznego. Jest świeże, dynamiczne i nowoczesne, takie jak nasza antena. Kolorystyka biało-czerwona określa rodzaj muzyki, żółte elementy - radosny, zabawowy charakter a dynamizmu dodaje podzielenie nazwy na sylaby - mówi Grzegorz Tutkaj, dyrektor promocji Radia Wawa.
Strona Radia Wawa przygotowana została w stylistyce nowego logotypu. Za projekt logo oraz modyfikację strony internetowej odpowiada Grupa ZPR Media we własnym zakresie.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/marta-perchuc-burzynska-szefowa-dzialu-kultury-radio-tok-fm,7171182104287361a ##
W sierpniu Radio Wawa zmieniło oprawę muzyczną i hasło pozycjonujące. Wprowadzono liner „Najlepsze Polskie Hity” oraz unowocześniono i zdynamizowano wszystkie elementy oprawy. W dżinglach śpiewa Sara Chmiel, wokalistka zespołu Łzy, a głosem stacji jest Piotr Makowski.

Czas na aplikację mobilną
To nie koniec zmian w Radiu Wawa. Stacja informuje, że niebawem powstanie także aplikacja mobilna do słuchania programu stacji. Wiosną przyszłego roku planowana jest kampania reklamowa Radia Wawa.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/scena-szpilmana-jedynka-live-program-i-polskiego-radia,7171182414944385a ##
Radio Wawa to sieć rozgłośni lokalnych prezentujących wyłącznie polskie przeboje z lat 80., 90. oraz współczesne. Nadaje w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Krakowie, Gdańsku, Szczecinie, Toruniu, Rzeszowie, Opolu, Nowym Sączu, Ostrołęce, Jeleniej Górze, Trzebnicy i Kielcach. Program stacji adresowany jest do osób w wieku od 25 do 44 lat.

Stare logo
Nowe logo











