Wawel promuje Miniczekolady loterią "Dobrze Nadzianą" i kampanią

Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię  słodyczy - Miniczekolady. Wspiera to kampania reklamowa oraz loteria dla konsumentów. Za działania reklamowe odpowiadają dział digital Wawel, Great Minds, Lemon i Mets.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Miniczekolady Wawel wcześniej były znane jako batony. Teraz sprzedawane są pod nową nazwą i w zmienionych opakowaniach. W ramach nowej kategorii będzie dostępnych siedem rodzajów produktu: Advocat (47 g), Choco (48 g), Krówkowa (48 g), Toffi (49 g), Danusia klasyczna, a także nowości smakowe: Big Milk (45 g) i Orzechowa (44 g).

Wawel z kampanią i loterią "Dobrze Nadzianą"

W „Loterii Dobrze Nadzianej” codziennie do wygrania jest 5x100 zł, raz na tydzień 500 zł. Nagrodą główną w zabawie jest samochód Hyundai i20.

Aby grać o nagrody pieniężne, wystarczy kupić jedną z Miniczekolad Wawel i zarejestrować paragon. Aby wziąć udział w losowaniu nagrody głównej, należy zakupić 5 produktów. Akcja potrwa do końca czerwca i obejmie wszystkie Miniczekolady Wawel, także te w poprzedniej szacie graficznej.

Promocję nowości wspiera intensywna kampania reklamowa -  spoty telewizyjne w zasięgowych stacjach (TVP, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych), wsparcie digital, oparte o display, social media i influencer marketing, a także YouTube i VOD. Zaplanowano też kampanię radiową w RMF FM i RMF MAXXX, działania PR i materiały POS. Spoty widoczne będą także w salach kinowych w całej Polsce.

Za produkcję spotu odpowiada studio produkcyjne Lemon, wsparciem PR i działaniami z influencerami zajmuje się agencja Great Minds, za działania digital odpowiada Aleksander Woś - kierownik działu digital marki Wawel. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mets. Organizatorem loterii jest Fortuna PS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?