Wawelskie Smoki wsparte kampanią (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży trwa kampania wprowadzająca na rynek krakersy Wawelskie Smoki. Akcję przygotowały firma Lorenz, agencje Pahnke i Tequila\Polska oraz dom mediowy Media Vest.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Trwająca obecnie kampania reklamowa krakersów Wawelskie Smoki odwołuje się występującego w ich nazwie określenia legendarnego potwora. Przekaz podkreśla, że krakersy mają formę sześciu zabawnych smoków i nie zawierają konserwantów. Kampania – podobnie jak sam produkt – jest skierowana przede wszystkim do dzieci. Wawelskie Smoki są wprowadzane na rynek w ramach obchodów 100-lecia fabryki Lajkonika w Skawinie, których wsparciem komunikacyjnym zajmują się agencje Tequila\Polska i Q&A Consulting (więcej).

Akcja reklamująca Wawelskie Smoki jest prowadzona od 5 kwietnia w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat), prasie i internecie (tytuły i serwisy marketingowe i związane z branżą hadlową) oraz punktach sprzedaży (materiały POS i działania promocyjne). Kreację kampanii przygotowała firma Lorenz we współpracy z niemiecką agencją Pahnke Markenmacherei, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+