Głównymi bohaterami nowego spotu są mężczyzna i kobieta, którzy siedząc wieczorem na kanapie przerzucają się przyczynami, dla których sięgają po kolejne kostki czekolady Wedel. Pojawiają się tam zebra i jadący na niej chłopiec, przekonują, że każdy powód do jedzenia tej czekolady jest dobry.
Reklama składa się też z apetycznych ujęć pokazujących składniki promowanego produktu. Natomiast plansza końcowa informuje, że jest to ulubiona pełna czekolada mleczna marki E. Wedel (biorąc pod uwagę dane sprzedażowe Nielsena od lipca ub.r. do czerwca br.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/spot-czekolady-wedel-w-afryce-bez-rasizmu-ker-zartobliwa-konwencja-mieszkancy-to-eksperci-wideo,7170833111631489a ##
Poprzednia duża kampania reklamowa słodyczy czekoladowych Wedel była prowadzona w okresie wielkanocnym, akcja spotu rozgrywała się na wiosennej łące. Natomiast od września Lotte Wedel promuje batony Pawełek Duo pod hasłem „Przyjemność smaku na co dzień”.

Działania reklamowe Wedla obejmują przede wszystkim telewizję i internet.
Za kreację kampanii odpowiada agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.











